وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان - شعبـــه بــــابل

وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان - شعبـــه بــــابل

آدرس : بابل خیابان مدرس مجتمع سرمایه طبقه 4 واحد 8 تلفن : 01112293653
وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان - شعبـــه بــــابل

وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان - شعبـــه بــــابل

آدرس : بابل خیابان مدرس مجتمع سرمایه طبقه 4 واحد 8 تلفن : 01112293653

آموزش، کلید موفقیت در معاملات است

فرصتی بی نظیر برای کسب مهارت های معامله

این بسته شامل تمام نکات و مهارت هایی است که یک معامله گر حرفه ای به آنها نیاز دارد. ویژگی منحصر به فرد این بسته را می­توان ارائه تمامی آموزش های لازم در همه سطوح و به صورت غیر حضوری دانست.
به گزارش بورس نیوز، همواره یکی از مشکلات و دغدغه های فعالین و تحلیلگران بازار بورس، نبود فرصت کافی برای کسب آموزش ها و مهارت های لازم و کافی برای انجام معاملات سودآور بوده است. پس از مدت ها تلاش و بررسی مجموعه خانه سرمایه، بسته جامع تحلیلگری، طراحی، تدریس و آماده توزیع شده است.  

از دیگر ویژگی های این مجموعه، تناسب محتوای بسته با همه افراد است، به نحوی که همه فعالین بازار سرمایه، فارغ از هر سطح و تجربه ی معاملاتی، قادر به استفاده مطلوب از آموزش های داده شده هستند.

خانه سرمایه، مجموعه آموزشی خود را بر اساس نیازهای فعالین بازار، در سه بسته آموزشی تدوین کرده است.

پکیج جامع محصولات خانه سرمایه، شامل 13 دوره ، از سطح مبتدی تا پیش رفته، ویژه همه فعالین بازار سرمایه، با عناوین :

ورود فراتر از موفق به بازار سرمایه،

آموزش تحلیل تکنیکال فراتر از کاربردی،

آموزش تحلیل بنیادی فراتر از کاربردی،

کارگاه آموزشی اندیکاتورها با شما سخن می گویند،

کارگاه آموزشی معامله گر استراتژیک،

آموزش تحلیل به روش ژاپنی ها،

کارگاه آموزشی کشف امواج شگفت انگیز الیوت،

سرمایه گذاری بدون ریسک ،

کاربرد اکسل در سرمایه گذاری ،

دوره منحصر به فرد 10 شاه کلید بزرگان بورس،

و همچنین سه بسته آموزش نرم افزار های Ami Broker, Adnvanced Get, Meta Trader که به صورت کاملا کاربردی می باشد.

آموزش، کلید موفقیت در معاملات است:

شما با استفاده از محتویات این بسته، صفر تا صد بازار سرمایه را یکجا طی کرده اید و خود را بی نیاز از هر نوع تحلیل دیگری ساخته اید. این بسته برای همه افراد، در هر سطحی از تحلیل و تجربه، حرفهای جدیدی دارد.

ارزش این بسته در شرایط عادی مبلغ 2130000 تومان است که در جشنواره سال نوی خانهسرمایه،تعداد محدودی از این بسته، فقط تا زمان تحویل سال نو، با تخفیف بیش از 50 درصدی، به مبلغ 930000 تومان کاهش پیدا کرده است.

پکیج تکنوفاندامنتال، ویژه تحلیلگران عمومی بازار بورس:

این بسته شامل بسته آموزش تحلیل بنیادی فراتر از کاربردی در 6 DVD همراه با جزوه مربوط و همچنین بسته آموزش تحلیل بنیادی فراتر از کاربردی در 4 DVD همراه با جزوه ویژه تحلیل تکنیکال می باشد. در مدت جشنواره ویژه نوروزی، شما با خرید بسته تکنوفاندامتال مجموعه خانه سرمایه، علاوه بر دریافت تخفیف نقدی بیش از 50 درصدی، دو مجموعه کاملا کاربردی آموزش نرم افزار متاتریدر و آمی بروکر را نیز به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

آموزش، کلید موفقیت در معاملات است:

ارزش این بسته در شرایط عادی 580000 تومان است که در شرایط ویژه جشنواره شما می توانید با پرداخت فقط 290000 تومان ، پکیج ویژه تکنوفاندامنتال خانه سرمایه را خریداری کنید.

پکیج تکنیکال پیشرفته:

این مجموعه آموزشی به طور ویژه مختص افرادی است که می خواهند متخصص در تحلیل تکنیکال باشند. این بسته شامل دوره آموزشی کشف امواج شگفت انگیز الیوت، کارگاه آموزشی تحلیل به روش ژاپنی ها و همچنین دوره معامله گر استراتژیک می باشد. همه فعالین بازار سرمایه، با استفاده از پکیج تکنیکال پیشرفته می توانند توان تحلیلی خود را بالاتر برده و از فرصت های بازار استفاده بیشتری کنند.

آموزش، کلید موفقیت در معاملات است:

خریداران محترم پکیج تحلیل تکنیکال پیشرفته در مدت جشنواره ، علاوه بر بهره مندی از دو بسته ویژه آموزشی Meta Trader و Advanced Get به عنوان هدیه، از تخفیف نقدی این محصول نیز برخوردار می شوند، به طوری که تنها با پرداخت 425000 تومان می توانند این مجموعه را خریداری فرمایند. شاسایان ذکر است که ارزش بسته تکنیکال پیشرفته در شرایط خارج از جشنواره 850000 تومان می باشد.

شما می توانید با استفاده از این بسته در فرصت طلایی تعطیلات نوروزی،ضمن استفاده از زمان تعطیلی بازار بورس، قدم به قدم به سمت حرفه ای شدن گام بردارید، برای کسب سودهای چند برابری در سال آینده آماده شده و همچنین خود را از هر دوره آموزشی دیگر بی نیاز ببینید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و خرید بسته ی آموزشی به وب سایتwww.khanesarmaye.com مراجعه ، یا با شماره تلفن 021-88196980 تماس حاصل فرمایید.

لینک بنرهای صفحه بعد ، به ترتیب از بالا به پایین:جهت ایجاد در پایان متن)

http://www.khanesarmaye.com/items/boursepackages/7/

http://www.khanesarmaye.com/items/boursepackages/protechnical/

http://www.khanesarmaye.com/items/boursepackages/techno-fundamental

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.