وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان - شعبـــه بــــابل

وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان - شعبـــه بــــابل

آدرس : بابل خیابان مدرس مجتمع سرمایه طبقه 4 واحد 8 تلفن : 01112293653
وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان - شعبـــه بــــابل

وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان - شعبـــه بــــابل

آدرس : بابل خیابان مدرس مجتمع سرمایه طبقه 4 واحد 8 تلفن : 01112293653

فریب فروشندگان سیگنال را نخورید/بورس بازار دو هفته ای نیست

مدیر مسئول سایت "دیلی تحلیل" عنوان کرد:

تمامی تحلیل ها و پیشنهادات خرید و فروش توسط تحلیلگران حرفه ای بازار و مدیران نام آشنای بورس ارائه می گردد و نبض بازار و گزارش های بازار توسط معامله گران با سابقه بورس نگارش می شود.
شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا به منظور ارایه خدمات بیشتر و جلب رضایت مشتریان، اقدام به توسعه بخش مشاوره سرمایه گذاری در قالب وب سایت تحلیل کرده است.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، وب سایت "دیلی تحلیل" از اوایل سال 92 آغاز به کار کرده و فعالیت های خود را از اواخر همان سال با استفاده از حضور کارشناسان با تجربه به صورت حرفه ای دنبال می نماید.

براساس این گزارش، روزانه مطالب متعددی به منظور آشنایی بیشتر فعالین بازار سرمایه برای سرمایه گذاری موفق تر در سایت "دیلی تحلیل" قرار می گیرد که از جمله اقدامات سایت مذکور می توان به نبض بازار، تحلیل بنیادی، ارزشگذاری، تحلیل تکنیکال شرکت ها، ارایه پیشنهادات خرید و فروش بر مبنای اطلاعات تحلیلی، انواع گزارش های روزانه بازار سهام و کالا و همچنین بررسی جدیدترین اخبار و شایعات بازار سرمایه اشاره کرد.

این گزارش می افزاید: تمامی تحلیل ها و پیشنهادات خرید و فروش توسط تحلیلگران حرفه ای بازار و مدیران نام آشنای بورس ارائه می گردد و نبض بازار و گزارش های بازار توسط معامله گران با سابقه بورس نگارش می شود.

مدیر سرمایه گذاری و صندوق شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز به سطح کیفی تحلیل ها اشاره کرد و اظهار داشت: کارگزاری تدبیرگران فردا دارای مجوز مشاوره سرمایه گذاری از بورس اوراق بهادار است و تمامی مطالب نگارش شده درسایت "دیلی تحلیل" بر اساس مستندات و بررسی های کامل کارشناسی می باشد.

علیرضا مستقل با اشاره به اینکه اکنون افراد زیادی این روزها با اغوای سرمایه گذاران و اخذ مبالغ هنگفتی دست به فروش سیگنال و اقدامات دیگر می زنند، گفت: بازار سرمایه برای سرمایه گذاری در بازه زمانی یک یا دو هفته ای نیست و سرمایه گذارانی که سرمایه خود را به دست اینگونه افراد با هدف کسب بازده نجومی و تضمین شده می سپارند، دست به کار خطرناکی می زنند چرا که هیچ چیز در بازار سرمایه تضمین شده نیست و حتماٌ بایستی با اطلاعات و تحلیل کامل وارد بورس شد.

در همین ارتباط، مسئول سایت دیلی تحلیل نیز در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز به بروز بودن و پویایی این سایت اشاره کرد و گفت: در سایت "دیلی تحلیل" همه روزه تحلیل ها و گزارش های متنوعی قرار می گیرد و کارشناسان در طول بازار وقایع رخ داده را به سرعت تحلیل کرده و به اطلاع کاربران می رسانند.

حسین فرمانی به دسترسی رایگان کلیه مطالب این سایت برای عموم اشاره نمود و خاطر نشان کرد: استفاده از مطالب این سایت تنها احتیاج به ثبت نام دارد و کاربران هیچ گونه مبلغی را در مقابل امکانات سایت پرداخت نخواهند کرد زیرا ارائه مشاوره رایگان بخشی از خدمات شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر "دیلی تحلیل" بیش از 3 هزار کاربر فعال دارد که در تلاش هستیم تا با ارایه خدمات رایگان، نظر تعداد زیادی از فعالان بازار را جلب نماییم.

فرمانی از ارایه خدمات ویژه برای مشتریان شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا از جمله ارتباط آنلاین در تمامی ساعات با کارشناسان سایت و پرسش و پاسخ خبر داد و گفت: مشتریان کارگزاری مربوطه می توانند در طول ساعات معاملاتی و یا قبل از انجام هرگونه معامله خرید یا فروش با کارشناس سایت مشورت نموده و از وضعیت تکنیکالی و بنیادی و اخبار سهم مطلع شده و سپس اقدام به خرید نماید که بایستی برای عضویت با واحد مشاوره کارگزاری تدبیر گران با شماره 82428 تماس حاصل فرمایند.

وی هدف از این اقدام را راهنمایی مشتریان برای عدم انجام معاملات هیجانی و جلب اعتماد سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: انجام معاملات صحیح و جلوگیری از متحمل شدن زیان توسط مشتریان از جمله اهداف شرکت کارگزاری تدبیر گران فردا است و بزودی خدمات جذاب تری نیز ارایه خواهد شد.

مسئول سایت دیلی تحلیل در پایان از ایجاد بخشی برای نمایش تحلیل علاقه مندان به بورس با عنوان "تحلیلگر مهمان" در سایت دیلی تحلیل خبر داد و یادآور شد: این بخش به منظور مشارکت بیشتر کاربران در سایت و ایجاد فضایی برای نمایش تحلیل کارشناسان خارج از سایت به بازار سرمایه تشکیل شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.