وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان - شعبـــه بــــابل

وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان - شعبـــه بــــابل

آدرس : بابل خیابان مدرس مجتمع سرمایه طبقه 4 واحد 8 تلفن : 01112293653
وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان - شعبـــه بــــابل

وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان - شعبـــه بــــابل

آدرس : بابل خیابان مدرس مجتمع سرمایه طبقه 4 واحد 8 تلفن : 01112293653

ورود دو شرکت بیمه انگلیسی به بازار بیمه ایران پیش در آمد لغو تحریم ها

اخباری از صنعت بیمه ایران

به تازگی دو شرکت سرمایه گذاری بیمه از کشور انگلیس به صنعت بیمه ایران ورود کرده و همچون سایر شرکت های بیمه ای اقدام به فعالیت در داخل کشور می نمایند.
 در چند ماه اخیر شایعات گوناگونی پیرامون صنعت بیمه ایران شنیده می شود که با واکنش های متعدد بازار سهام روبرو شده و چشم انداز مثبتی از این صنعت را به فعالان بازار سرمایه نشان داده است .

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، به تازگی دو شرکت بیمه ای از کشور انگلیس به صنعت بیمه ایران ورود کرده و همچون سایر شرکت های بیمه ای اقدام به فعالیت در داخل کشور می نمایند که نوید رشد این صنعت با برچیده شدن تحریم ها می دهد .

ورود دو سرمایه گذار خارجی در صنعت بیمه ایران

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، امیدواری های تازه ای در اقشار مختلف جامعه در راستای بهبود معیشت زندگی بوجود آمد که پس از گذشت بیش از یکسال ثمره آن قابل محسوس می باشد که منجر به پیشرفت مذاکرات گروه هسته ای 1+5 و همچنین افزایش مراودات سیاسی و اقتصادی ایران با سایر کشورهای دیگر دنیا می باشد.

بر اساس این گزارش، شنیده ها حاکیست به تازگی دو شرکت سرمایه گذاری بیمه از کشور انگلیس به صنعت بیمه ایران ورود کرده و همچون سایر شرکت های بیمه ای اقدام به فعالیت در داخل کشور می نمایند که این امر با توجه به خدمات و کیفیت بیمه شرکت های خارجی منجر به ایجاد رقابت میان سایر شرکت های بیمه ای داخل کشور می گردد.

باز پس گیری زمین بیمه دانا در حال پیگیری است

اما در ادامه و بررسی شایعات بازار به سراغ شرکت بیمه دانا رفتیم . در سال 1367 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تخلیه تعدادی لاشه تانک و همچنین ساخت سه بلوک خانه سازمانی در زمین لویزان اقدام به تصرف زمین متعلق به بیمه دانا کرد که پس از مدتی بیمه دانا نسبت بهتصرف ارتش در زمین لویزان تحت  مالکیت این شرکت واکنش نشان داد و برای بازپس گیری زمین مذکور اقدام به پیگیری از سوی مقامات ارشد کشور نمود که به تازگی مباحثی مبنی بر آزاد شدن این زمین از تصرف ارتش عنوان شده است اما با پیگیری های به عمل آمده مشخص شد که تاکنون به صورت رسمی زمین لویزان در اختیار بیمه دانا قرار نگرفته است و ماجرای تصرف زمین همچنان در کش و قوس خود قرار دارد و شایعاتی مبنی بر ثبت سند زمین لویزان به نام شرکت بیمه دانا واقعیت ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.